Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie podejmowanej działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań o stanie zapewnienia dostępności.
Dane kontaktowe koordynatora:
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Nowa Sucha – Anna Grzelak
Urząd Gminy Nowa Sucha
Nowa Sucha 59A
96-513 Nowa Sucha
e-mail: anna.grzelak@nowasucha.pl
tel. (46) 861 20 51 wew. 25