Statut Gminy
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem
Statut Gminy, to obszerny dokument, który określa szereg przepisów dotyczących zakresu działania oraz zadań gminy. Statut zawiera przepisy dotyczące organizacji wewnętrznej Rady Gminy i jej komisji, pracy Wójta, ale także jednostek pomocniczych.
Integralną częścią Statutu są załączniki zawierające mapę Gminy, opis herbu i flagi, wykaz gminnych jednostek organizacyjnych i wykaz jednostek pomocniczych Gminy.
Uchwalanie statutu należy do wyłącznej właściwości Rady Gminy.
Osoba odpowiedzialna za treść:Administrator UG Nowa SuchaOstatnia aktualizacja: 13 / 06 / 2019Administrator UG Nowa SuchaOpublikowano: 13 / 06 / 2019Historia zmian
- Przejdź do - strona Następna
- Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku PDF
- Kontakt z Urzędem